Praca z klientem to codzienny element Twojej pracy, dlatego warto zadać o to z kim i na jakich zasadach pracujesz. Wierzymy, że slogan “Klient nasz pan.” można na zawsze zamknąć w jaskini.
Na szczęście żyjemy w czasach, w których wzmacniamy świadomość wokół faktu, że klient wymienia pieniądze na naszą usługę, czas oraz umiejętności, a szacunek i dbanie o obustronny komfort pracy powinien być standardem, a nie wyjątkiem od reguły.
O czym będziemy rozmawiać podczas szkolenia?
Jak filtrować klientów, z którymi chcesz współpracować?
Jak sprawdzić czy Twoje wartości rezonują z wartościami Twojego klienta?
Jak zmniejszyć ilość rund poprawkowych?
Jak wzmacniać swoją asertywność, gdy klient zbyt często zmienia zdanie?
Jak spisać zasady współpracy, które nie przestraszą klienta?
Jak wyceniać swoją pracę?
Hakie pytania umieścić w moim Briefie?
Jakich narzędzi użyć do tworzenia ofert i Briefu?
Na koniec szkolenia odbędzie się także Q&A podczas, którego prelegentka odpowie na Twoje pytania, i będziemy mieli szansę aby zrobić małe Case Study.
Życie zawodowe to 1/3 Twojego życia – zadbaj o komfort w swojej robocie.
Współzałożycielka agencji marketingowej mindapple™, projektantka graficzna, strateg marketingowy. Na co dzień eksploruje szerokie obszary marketingowe – od tworzenia strategii, brandingu, po wdrożenie marki na rynek oraz budowanie świadomości, siły i rozpoznawalności marek.
Specjalizuje się w tworzeniu identyfikacji wizualnych, rebrandingu oraz grafikach użytkowych. To wszystko zgodnie z duchem Design Thinking.