Ostatni dzwonek! Kup bilet do 13.08.

dni
godzin
minut

Praca z klientem
i brief

Koniec pierwszego progu cenowego za:
dni
godz.
min.
sek.

16 listopada 2023
Gdynia, PPNT

2 próg cenowy
199 zł

poziom kursu:
formuła:
prelekcja,
część teoretyczna
prelegentka:
Karina Kącka
mindapple™
czas trwania:
2,5 godz.

Program szkolenia:

Praca z klientem to codzienny element Twojej pracy, dlatego warto zadać o to z kim i na jakich zasadach pracujesz. Wierzymy, że slogan “Klient nasz pan.” można na zawsze zamknąć w jaskini.

Na szczęście żyjemy w czasach, w których wzmacniamy świadomość wokół faktu, że klient wymienia pieniądze na naszą usługę, czas oraz umiejętności, a szacunek i dbanie o obustronny komfort pracy powinien być standardem, a nie wyjątkiem od reguły.

O czym będziemy rozmawiać podczas szkolenia?

  • Jak filtrować klientów, z którymi chcesz współpracować?
  • Jak sprawdzić czy Twoje wartości rezonują z wartościami Twojego klienta?
  • Jak zmniejszyć ilość rund poprawkowych?
  • Jak wzmacniać swoją asertywność, gdy klient zbyt często zmienia zdanie?
  • Jak spisać zasady współpracy, które nie przestraszą klienta?
  • Jak wyceniać swoją pracę?
  • Hakie pytania umieścić w moim Briefie?
  • Jakich narzędzi użyć do tworzenia ofert i Briefu?

Na koniec szkolenia odbędzie się także Q&A podczas, którego prelegentka odpowie na Twoje pytania, i będziemy mieli szansę aby zrobić małe Case Study.

Życie zawodowe to 1/3 Twojego życia – zadbaj o komfort w swojej robocie.

Dla kogo jest szkolenie?

Freelancerów

Projektantów

Specjalistów Social Media

Fotografów

Producentów

Copywriterów

Project managerów

Cena:

1 próg cenowy:
149 zł do 6 listopada 2023

2 próg cenowy:
199 zł do 15 listopada 2023

*ilość miejsc ograniczona

Sprawdź jak było na poprzednich warsztatach

Kto prowadzi szkolenie?

Karina Kącka

Projektantka graficzna, strateg marketingowy

Współzałożycielka agencji marketingowej mindapple™, projektantka graficzna, strateg marketingowy. Na co dzień eksploruje szerokie obszary marketingowe – od tworzenia strategii, brandingu, po wdrożenie marki na rynek oraz budowanie świadomości, siły i rozpoznawalności marek.

Specjalizuje się w tworzeniu identyfikacji wizualnych, rebrandingu oraz grafikach użytkowych. To wszystko zgodnie z duchem Design Thinking.

Sprawdź inne szkolenia Pixel Days